Powered By Blogger

آب منی

_venus نوشته است: آیا ریختن منی مرد در داخل مقعد زن موجب حاملگی می شود ؟
اگر هنگام ریختن منی در مقعد به علت فشار آب منی به بیرون و اطراف واژن و واژن زن بپاشد آیا احتمال حاماگی برای دختر باکره وجود دارد یا خیر ؟
آیا ریختن آب منی در مقعد و آمیزش مقعدی احتمال حاملگی یا مشکل خاصی برای طرفین ( با توجه به نداشتن بیماری های خاص و عفونت ها ) دارد یا خیر ؟
با سپاس

 خير ريختن مني در داخل مقعد موجب حاملگي نميشود و در صورتي رختن مني موجب حاملگي ميشود كه اسپرم ها بتوانند از ديواره پرده بكارت عبور كرده و خود را به تخمك ها برسانند  ( در صورتي كه نزديكي در زمان تخمك گذاري بوده باشد)
 ولی ریختن منی در باسن در صورت بیمار بودن اون آقا احتمال بروز عفونت و بیماری های جنسی مثل هپاتیت و ایدز رو بوجود میاره
و بسیار دقت کنید هنگام خروج آلت از مقعد که معمولا توام با خروج مقداری منی از مقعد هم می باشد ، به هیچ عنوان اجازه ندید جریان منی به سمت واژن سرازیر شود چون در اینصورت علاوه بر احتمال بارداری احتمال بروز عفونت های واژنی نیز زیاد خواهد بود .









۲ نظر:

  1. سلام
    من کونی هستم؛از سمنان
    می خواستم خواهش کنم اگر امکان داره عکس هام رو براتون بفرستم؛هر کدوم رو که صلاح دونستید بذارید روی سایتتون برای بازدید کننده ها...خیلی دوست دارم عکس هام پخش بشه.
    اینم ایمیل منه
    soroushkirkhor@yahoo.com

    به ایمیلم یه میل بزنید؛ببینید عکس هام رو...مطمئن باشید یه سری هاش کیر بیننده رو به وجد میاره.
    ;)

    پاسخحذف
  2. ناشناس۲۱:۵۶

    اوووووفففف چه کونی دلم میخواد آبمو خالی کنم توووش

    پاسخحذف

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!